9 Mayıs 2008 Cuma

Ölüm İlanı #2.

PLANES MISTAKEN FOR STARS (1997 - 2007)

Benim için ne ifade ettikleri çok belli. Şan şöhret almış başını yürürken hangi akla hizmet olduysa Krakpot Diy Records isimli firmamdan bir splite katılmış bir grup. Yani adamlar benim underground camiada edindiğim deneyimlerin en önemlilerinden biri. Genç kızın sevgilisinin mektuplarını saklaması gibi ben de Gared'in bana yazdığı mektupları saklarım :).

Planes Mistaken For Stars grubu için Planes ya da PMFS kısaltmalarını da kullanabiliriz. 1997 yılında kurulup 2007 yılında kepenkleri indirmiş Illinois çıkışlı Amerikalı bir punk rock/ hardcore punk grubuydu. Bana sorarsanız tarzları emotive hardcore ile screamo arasında gidip gelen bir tarzdı. Tabii son zamanlardaki soundu bu dediğime uzaktı. Ama PMFS grubunun müziğindeki en önemli öğe benim için duygusallık olmuştur. Fuck With Fire gibi agresif bir albümde bile o duygusallığı ve kaotik havayı yakalayabiliyordum, yoğun şekilde hissedebiliyordum.

Dağıldıklarını öğrenince üzüldüm tabii ki ama Matt Bellinger abinin gruptan ayrılmasından sonra gruptan soğumadım değil. Onun için biraz da iyi oldu dedim. Yani sevmediğim albümler çıkarıp duracaklardı belki de ve ben grubu bir süre sonra sevmemeye başlayacaktım. Vaktinde dağıldılar bence. Herkes kendine bir grup kurup ona yoğunlaşmayı tercih etti. Sağlık olsun...

Lise hayatimin tamamına bolca tesir eden PMFS grubunun bir sarkisinin sözlerini aynen lise yıllığıma koymuştum. Çok da sekil olmuştu. Hey gidi babacanlar! Bu kalp sizi unutur mu be!

NOT: Bu arada bana salak diyebilirsiniz ama lisede iken aldığım bir balığa Matt Bellinger ismini takmıştım. // Onur.

www.myspace.com/pmfs